top of page

Za každým problémom hladaj chlapa, za každou drámou ženu... či?

Návrat do spoločnosti bol ťažký.

Preto tu sedím, uprostred noci v Deravom kotly, nad prázdnimi stránkami nejakého denníku a píšem.

Aurora mi totiž dala do hlavy zákerného chrobáka.

Než sa ale dostanem k tomu akého, musím si zosumarizovať celé to dianie tohto roku. Možno mi to objasní pár vecí. A možno sa potom konečne prestanem strácať v tom, čo sa to dopekla na tej koleji deje.


Ten predminulý školský rok som vyliezla zo záhrobia. Všetci boli prekvapený. A ja tiež.

Veľa ľudí som poznala len z videnia, sem tam zachytila meno. Môj ročník mi bol trocha viac známy.

Najviac interakcie som mala asi so Sandym. Dali sme si myslím aj pusu pod imelom. Alebo sa mi to snívalo? Niekedy to fakt nerozoznám.

Každopádne v mojom veku na koleji sú hlavne kluci. Stu, Barry, Sandy a Max. Keby som v nejakej mexickej telenovele, potešila by som sa, že mám svoj hárem chlapcov, ktorý ma obskakujú a žiadajú si moju priazeň. Ale život nie je mexická telenovela.

I keď... život je Havraspárska telenovela!

Nižšie ročníky sú bohatšie o dievčatá. Najviac som vídala June, Laurie, Viann, Auroru, sem tam Corn či Abby. A v siedmaku nám tam křenila naša Kate s milostným životom už mimo hrad.

Prečo spomínam jej milostný život? Pretože o to tu ide.

O vzťahy.


Minulé prázdniny som vykukla do Kotla aby som sa aspoň trocha najedla. A natrafila tam na naše dievčatá a nejakú snedú zmijozelačku. Mala fakt peknú pleť a vlasy.

V skratke, netrvalo dlho a začali lietať drbíky.

Uf, dúfam, že holky nikdy do rúk tento denník nedostanú. Ani za toho Merlina si neviem spomenúť, ktoré to tam presne boli. Možno Vianna?

Pointou však je, že sme nenechali na Maxovi ani niť suchú.

Áno, Max. Ten blbeček, čo furt hádzal blbé pohľady a mal nejaké keci. A veru na takých chalanov som mala alergiu ešte väčšiu ako na zbytok osadenstva s pindíkom. Pretože *zúrivo preškrtané meno* bol hajzel. Jeho správanie som si automaticky nakopírovala aj na ostatných.

!!! Chlapi sú svine !!!

O to viac ma v tom utvrdili tie šťavnaté klepy, čo som sa dozvedela. Ako chodil s dvoma holkami naraz, pak s ďalšou... No čo na to povedať. Sú mladé, žiadna mu určite nedala ani chytiť prso tak šiel ďalej!!! *naštvané škrabance*

Mala som dosť. Do školského roku som si zbalila batôžtek predsudkov, ktorý docela pretekal.


Začiatok školškého roka sa niesol... no nenesiol sa v žiadnom duchu.

Spala som.

Najedla som sa (niekedy) a zase spala.

Obišla som profesorov aby som ich poprosila o látku a odpustenie, že nie som ok a na hodinách ma moc neuvidia.

Už som bola skúsenejšia po minulom roku.

Keď som predsa len vyliezla z izby, plná odhodlania, že sa idem spločensky zapájať, všetci na mňa pozerali... no zase prekvapene!

Hej, neumrela som, stále žijem a chodím s vami na školu!

Usadila som sa na gauč k ním, že budem chvíľu počúvať a nejak sa zapojím.

Bola som blbá.

A totálne stratená!

Vôbec som netušila o čom polovicu času hovoria! Hold do vlaku v pohybe sa blbo naskakuje. Sem tam som chcela vysloviť nejakú múdrosť ako pravý Havraspár ale moc to nedopadlo. No nevzdala som to!


Ako inak, hnacím motorom celého diania na koleji boli vzťahy. Kto, s kým, kde, ako, prečo.

Zúfalo som vyhliadala Sandyho. Že možno uvidím známejšiu tvár, no on sa očividne rozhodol zmeniť na NPCčko. Totálny Kara style. Nevyliezal.

Takže som sa sama prebojovávala tou pavučinou čo tu vytvorili kým som spala.

Vyzeralo to, že Stu niečo rieši s Viann.

Pak tu bola June a Max.

Tu sa trocha pozastavím. June sa zdá ako fakt fajn holka. Zrovna na ňu pozerám ako spí, pretože je so mnou v izbe v Kotly.

O to viac som nevedela prekusnúť, že je zrovna s Maxom!

Pevne som verila, že ju len zneužije a keď June nesvolí k ničomu viac, nechá ju.

Dala som jej o tom proslov, ako si má dať naňho pozor, a že ak by chcela, ja ho skúsim zbaliť či sa nechá! Či je verný!

Ona nechcela. Štvalo ma to. Mala som chvíle, kedy som naňho zazerala a pak zas chvíle, kedy som chcela zakopať kvôli June svoju vojnovú sekeru. Dať druhú šancu.

Už som sa poznala, podľa toho ako som sa ráno cítila vždy dopadlo aj stretnutie s Maxom. A že som mu veru koľkokrát aj malé zámienky štedro odplácala.


Vianna sa rozišla so Stuom.

Bola som z toho trocha nakrklá, že zas chlap láme žene srdce. Ale Stu sa zdal podozrivo v pohode. A čím viac času som s ním trávila, tým viac v pohode vyzeral. Desivé, že?

Zaujímal sa, mal o mňa starosť, počúval. Až som mala u srdca divný pocit ale znova som sa nenechala napáliť. Ale na také nevinné fantazírovanie počas hodín, ciest hradom a pred spaním to bol dobrý matroš.

Som desná. Niekto ukáže trocha pozornosti a ja za ním cupkám ako psík. Ešte ma nakŕmi a to už je to v zadku. Ale držím si odstup. Som si vedomá, že je tu naňho niekde fronta, ktorú ešte nevidím.


Pak sa rozišli Max a June.

To som niesla horšie. Pretože som tú blbku varovala ale ona ma nepočúvala!!! Som ani nemohla mať pocit zadostiučinenia, že mám pravdu! Ugh.

Ale vyzerala, že to nesie docela dobre. No, určite nie som prvá na zozname, za kým by bežala sa vyplakať, že? Takže pred nami sa tvárila, že to nesie docela dobre.

Chvíľu som sa bála, že na ňu niečo skúšal. Ona je na také veci ešte moc mladá!

Moc to vzťahu ja vs. Max nepomohlo. Ale snažila som sa.


Pre pochopenie vzťahov na koleji som si to chcela previesť do zvieracej ríše. Tam je to jednoduché.

Stu a Max mi prišli ako levy.

A my ich levice.

Hej, nezapájam zbytok chalanov. Asi by sa urazili keby to čítajú ale Barry je taký ňunísek a Sandy si tam robí niekde bokom side questy a hlavná linka sa mu vyhýba. Zbytok moc mladý.

Moja teória má však chybu. Dvaja levy by sa na jednom území pobili.

Oni sa však kamošia, nie?

A to je to divné! Stu, taký v pohode chalan sa kamoší s Maxom. S takým hajzlom. Nechápem. Nedáva to zmysel. Nič.

Do toho tam obiehajú ako prirodzené družice June, Laurie, Viann a Aurora. A sem tam Ella.

A čo je medzi nimi? To už sa nechytám vôbec! To je už na mňa moc!

Začína ma z toho bolieť hlava.

Asi si na chvíľu zdriemnem.

A chrobák od Aurory musí počkať.

Veď on sviniar nikam neutečie.

34 views0 comments
bottom of page