top of page

Drink slowly, that tea is too hot


STRONG LANGUAGE AND 18+ WARNING

(pretože som sprosté úchylné prasa)


Čusky busky chcíplej strome.

Dlho sme sa nevideli, čo?

Heeej, nekrč na mňa tak tie stránky. Je to len jedna sklenka vína. Život je ťažký, vieš?


Najprv sa mi rozplynul sen o večnej láske so Stuom. Ugh, ja viem, viem. Naivné. Ale o tom predsa sny sú.

Ležím tu v postely na úplne cudzej farme, lebo nezvládam to ticho na tej našej. Po tom čo všetko zmizlo. Borci z firmy sú preč, všetko vydezinfikovali a zostalo len... ticho.

Otec sa odsťahoval k bratovi. Definitívne? Netuším. Farma zostala prázdna ako nepopísaný list papieru, ktorý čaká až doňho niečo zapíšem. Šmárja, to mi to dnes ide s tými hĺbavými kecami, čo?

Po sklenke vína sa môže stať fylozofom aj blbka z farmy.

Stále neviem či nám všetku zver niekto otrávil, či to bola nemoc, kliatba... Ale to je jedno. Stále to bolí. Oca asi ešte viac. Dokonca chcel farmu predať. Pohádali sme sa. No... vraj si s ňou môžem robiť čo chcem ak ju uplatím. Tak reku, fajn! Tak mám stáž, dve brigády a už neviem, čo je spánok.

(To preháňam ale potrebujem sa aspoň tu polutovať!!!)


Aby toho nebolo málo, po tom čo sa moje psyché trocha urovnalo, tak sa to všetko rozhodlo posrať moje srdce. Alebo rozkrok? Niekedy je fakt ťažké to rozoznať!

Stačilo pár slov od June a ja som sa skoro rozbehla Maxovi do náruče. Alebo do postele?

Jop. Tomu blbečkovi, ktorému som len pred pár rokmi chcela vyškriabať oči.

Cítila som sa osamelá, on prejavil záujem a už to jelo. Yeah, asi nie ideálny kandidát, s ktorým "sa stať ženou" (lol, to je strašne trápna krycia veta), ale v tej chvíli mi prišiel ako ten najúžasnejší na svete.

Cítila som, že sa k sebe nehodíme. Aj sme si tak nejak dali najavo (alebo som to aspoň tak pochopila), že si dopriavame fyzický kontakt a tam to končí.

Ja som ale naivná blbka z farmy, ktorá nerozozná túžby srdca a rozkroku, pamätáš?

UGH. Ani neviem či to ľutujem alebo nie. Stále mám totiž pocit, že keby zavolal, pribehnem ako kura na zrno.

Nebudem tu radšej rozoberať čo to bolo. Proste mi na ňom záležalo a žiarlila som. I keď som asi nemala. Ale to je už teraz úplne jedno! Hold už som nemohla fantazírovať o "šťastný až naveky" so Stuom (ale popravde, moc ma to nezastavilo), tak som ho nahradila. Aby som zaplnila tú dieru (lol, nie tú ty prasa!!!). V srdci. Trocha nešťastne.


Pak ma na Silvestra napadla geniálna myšlienka ako zabiť dve muchy jednou ranou. Donútiť Maxa aby trocha žiarlil a nasrať Laurinu. Aspoň jedno sa mi podarilo. Ale Max to nebol. Ten ma ešte povzbudil a poslal flirtovať za Andrewom. Tak som šla! Zavlnila bokmi, pohodila vlasmi, pozvala k tancu a nasrala Laurinu.

Pak som si s Andrewom zatančila i keď on mal oči len pre ňu. Aww, to bolo tak rozkošné až som instantne olutovala celé toto divadielko. Moje výčitky ale zahnal Stu, s ktorým sme pretancovali a prespievali zbytok večera. Až som skoro zabudla, že už ho nesmiem milovať (ja viem, silné slová, bolo mi 16 preboha!!!) a chcela pobozkať. Aaaale samozrejme že som ho neocicmala. Len to bolelo. Že som sa až pri ohňostroji rozbulila.

Asi potrebujem silnejšie drogy lebo tieto emočné eskapády sú MOC aj na mňa.


Takže som chcela dvoch chlapov naraz. Pretože jeden je asi málo a v skutočnosti som nemala ani toho jednoho!

Pretože mi nestačilo, že som sa bála, že ma prizabije Aurora (pretože som vojela jej crusha i keď som vedela, že je doňho), túžila som asi aj po smrti rukou June.

What can i say. Dumb farm gurl.

A teraz sa o mne hovorí (asi? alebo určite?), že som riadna běhna. Běhám no, tak som běhna. Keby sa courám tak su coura. (U Merlina, ja som z toho vína tak vtipná!!!)

Long story short, po Silvestru mi priletela cudzia sova s roličkou.

Začiatok mojej cesty do pekel.

Napsal Andy.

Vraj prečo som sa mu vtedy prihovorila. No chlapče, klamať ti nebudem, na to si bol na Silvestra AŽ MOC roztomilý. Nasrať tvoju frajerku.

A čuduj sa svet, písať neprestal.

Dozvedela som sa, že toho máme AŽ MOC spoločné.

Merlin save me.

Tak teraz už chcem troch chlapov zároveň.


TIME SKIP K PRÁZKAM (pretože vzdelanie a skúšky sú nepodstatné, lol)

Max sa na mňa pekne vysral.

Najprv dobehla Laurina, že ma zháňal.

AŽ MOC (voe, toto slovné spojenie mám nejak rada) nadšene som mu utekala napísať. Len aby som dostala rádiové ticho.

Dokonca som mala vonku aj vysielačku z akcie na škole, či sa ozve. Naivka, že?

To je tak, keď si robíte moc velké nádeje.


S Andym som skončila vo velkej spoločnej izbe na farme. Farma na konci dúhy. Ale prehadzujeme tu akurát hnedé zlato.

Pretože prečo by mal byť život jednoduchý. Miesto toho som nútená (hej, strašné utrpenie) sledovať ako sa prezlieka a napína svoje svaly. Hej, som jednoduchá holka. Vidím dobré telo, pozriem sa. Za to fakt nemôžem!

Pár smradlavých upotených stretnutí (myslím prácu na farme!), jedna výroba syru, pri ktorej som sa cítila ako vo filme Duch... Našťastie nestál za mnou keď mi pridržiaval misku ale vedla mňa. To už by som asi nedala! A som v hajzlu. Bola som a som stále.


Oh, baj d wej, začínam mať asi problém s alkoholom. No nikto mi to nemôže vyčítať! A vieš prečo?!

Bola som na úspešnej ceste uzavrieť svoju fantáziu so Stuom. Ano, bola. Lebo on si napochodoval, oznámil mi, že majú s June otvorený vzťah. A že ma mimo iného na mňa crush. Medzi pár inými ľuďmi.

Akože, excuse me?!

To mi akože hovoríš teraz?!

Bolo to divné. Zároveň ako splnenie dievčenského sna a zároveň sklamanie. Pretože som bola jedna z viacerých.

Ale čert to vem, odtiekla mi krv z hlavy medzi nohy a ani neviem ako, sedela som na ňom obkročmo a vybozkávala z neho dušu.

Skôr to teda asi vyzeralo, že ho chcem zožrať. Keby mi nepovie, že nič viac si s June nepovolili asi ho tam znásilním. V jedálni v Kotly. Za stolom. Romantické.

Na ďalší deň som sa naňho ani nezvládla pozrieť.

A to som ani nespomenula ako som vydrankala od June aby sme si v jej novom stane zahrali flašku! Pretože som ju nikdy nehrala. A za jednu noc sa olizovať s troma ľudmi znelo ako neskutočne dobrý nápad. Ako inak, za obeť mi padla June, Stu a... Barry. Hej, dino boy Barry. Ten roztomilý klučina. Ale keď sa napije... no ty vole. Tomu to šlo!


Môj problém s alkoholom? Očividne som AŽ MOC prítulná, keď sa napijem. A rada vyznávam svoje city. Sorry Andy.

Chudák to schytal. Narazila som naňho v izbe na Farme. Všetci našťastie už spali. Ledva som stála. Videla som ho asi aj dvojmo. Dvojitý božský pohľad.

Oznámila som mu ako si naňho počkám.

Neprotestoval.

Zostalo mi zase smutno. Objal ma. Pekne voňal. Poprosila som ho, aby sa ku mne pritulil a počkal až zaspím. Cítila som sa osamelá.

Zase neprotestoval.

Doprdele, kde takýchto chalanov vyrábajú? Prečo som ho stretla až po tom, čo ho klofla Laurina?!

Pretože prečo by to malo byť jednoduché keď to môže byť komplikované.


Našťastie som sa už dostala cez Maxa.

Hahahahahha, ten bol dobrý, ja viem. Ani hovno.

Uvidela som ho v Kotly. Tváril sa akoby sa nechumelilo.

June mi oznámila, že sa smiem vyspať s jej priateľom.

A ja som to Stuovi "nepriamo" oznámila na plnú hubu pred Laurinou. A pak pred Maxom. Asi nech tie mrchy žiarlia. Alebo značkovanie teritória. JA UŽ NEVIEM.

Som to ZASE proste posrala.

Šla som to napravovať, Max sa tam ťahal s Abbynou a ešte sa mi nebodaj vyhrážal aby som Stuovi neublížila.

Ako chlapče, bež si ho zastrčiť do ďalšej a nekomanduj ma tu. Hej, žiarlila som. Na všetky skurvené strany.

Nič moc som nenapravila. Nečakane. Mne ide iba to ničenie...


Celá zmätená a plná emócií som musela naraziť na tú najmenej vhodnú osobu. Andy. Ó Andy.

Ako to asi mohlo dopadnúť? Pohádali sme sa. Odmietala som povedať narovinu čo cítim. A fráza "dobrý farmársky matroš" ho očividne urazila. Chlapče môj, ty si zadaný a ja sa to snažím nekomplikovať!

Preto som ho pobozkala. A on mňa.

Ty vole, teraz som už úplne v prdely.

Aspoň som si teda myslela, že už to hlbšie nejde. Ale ide. Preto nosím na krku prívesok v tvare srdiečka, ktorý zahrieva moje naivné dievčenské srdiečko a odmietam ponuku na dlho vytúžený vrz.

Jop, so Stuom sme sa udobrili ale noc (či deň, mojej vagíne to je jedno lol) som odmietla.

Pretože nechcem byť jednou z mnohých. Chcem byť jedna jediná. Chcem mu byť celým svetom ako on mne.

Vitaj späť naivné farmárske dievčatko, si si myslela, že už bude dobre, čo? Heh.


Boli to len dni. Čo som čakala. Že hneď pribehne a bude to happy ever after? Tak život nefunguje!

Zničená prácou a drámou môjho citového života som sa šla pozrieť na Majstrovstvá v metlobale. Pretože nám škola zohnala lístky. A ja som si len priplatila za stan pre dvoch (pre mňa, moje druhé ja a teba) . Dobrý kauf, kto by nešiel!

Zápas fajn, všetko fajn.

Bol tam Max, ale fajn. Proste s ním nehovorím. Prečo by som sa mala správať ako rozumný dospelý keď mám "len" sedemnásť.

Klincom do truhly bol Andy.

Po boku Laurie.

Do riti.

Žijeme v magickom svete a mne sa magicky v ruke objavila sklenka vína. Magic!

Jo, alkohol, prázdny žalúdok a antidepresíva k sebe fakt nejdú.

Na jednej strane zorného pola Max, na druhej Andy, uprostred Stu. To som proste triezva nemohla zvládnuť.

Takže som sa poriadne napila a rozhodla sa... že budú všetci trpieť a žiarliť ako ja!

Chudák Barry... jo Barry! Schytal to... Sedel vedla mňa. Keby som svojimi kecami ešte trocha viac nenápadná, tak mu asi rovno poviem "poďme si zašukať"!

Len som flirtovala... nechcela som.

Srdiečkový prívesok na krku bol to jediné čo zostalo z naivnej holčiny. Zo zbytku sa stala běhna.

Ale on bol tak pozorný.... a teplý... pekne voňal. Mne bolo smutno. Strašne moc to bolelo, vieš? A videl si niekedy Barryho?! On je rovnako roztomilý ako je hot. Ty vole ja som to posrala.

Tak hodný kluk a príde o to so mnou.

Zhorím v pekle.

Ráno trápnejšie večera. Vzal to AŽ MOC športovne. Bol úplné zlatý zatiaľ čo ja som bulela ako želva, plná výčitiek.

Až som mala pocit, že sa doňho nebodaj zabuchnem.

Je načase aby som začala rozlišovať lásku od nadržanosti!

Mám dosť. Už nechcem asi v živote vidieť žiadneho chlapa.

Budem lesba.

Ale June už je zabraná....

Prečo je život tak komplikovaný?


A pak stretnu Andyho. Pretože prečo nie, že? Zhádame sa ako psy. Lebo sa obaja cítime podvedený. Oh boy. Veď medzi nami ani nič nie je! Trhali sme agresívne zo stromov ovocie a vyčítali si všetko čo šlo.

Že ja som vožralec, čo dá každému. Že on je len záletník, ktorému nestačí jedna. Docela remíza.

Pohádzali sme po sebe ovocie. Pak ma dožral tak, že som ho zhodila zo stromu prúdom vody z hadice. Bol premočený. Sundal si triko. Z vlasov mu kvapkala voda... Ó bože, to bol pohľad.

Stačilo jedno pohladenie po líci a som zase v prdely. Keby neodíde preč asi s ním zneúctim senník. V tej chvíli som ani na sekundu nepomyslela na iných chlapov. Akoby bol na svete len on.


Hovorím, zhorím v pekle.

Ale doprajem si ešte trocha toho naivného dievčenského snenia. A sklenku vína. Teda teraz už celú lahev. Pretože tak ako to je všetko nesmierne krásne, zároveň to strašne bolí.

Chcem byť však ešte chvílu šťastná a bez starostí. Vo svojích naivných predstavách. A vožralá jak doga...

53 views0 comments
bottom of page